Strona główna / historia

historia

2004 – Powstanie PremTech

Dzięki ogromnemu doświadczeniu w branży, PremTech został założony w celu opracowywania i dostarczania wysokiej jakości produktów na rynek motoryzacyjny. W tym czasie oficjalna nazwa firmy brzmiała PremTech (w skrócie Premium Technologies) CarComplete BV, ponieważ dostarczanie produktów audio było jednym z jej podstawowych zadań.

2012 – PremTech przestaje dostarczać produkty audio

Od tego momentu skupiono się i priorytetem było w pełni opracowywanie i wprowadzanie na rynek płynnych produktów do konserwacji i napraw technicznych dla branży motoryzacyjnej.

2015 – Intensyfikacja współpracy z różnymi laboratoriami i rozlewniami

Rozwój własnych produktów jest uproszczony i dalej profesjonalizowany. Zmieniło się również ukierunkowanie rynku z samego sektora motoryzacyjnego na skoncentrowanie się na budownictwie, przemyśle, mobilności, kolei i motoryzacji. Z tych powodów nazwa PremTech CarComplete BV została zmieniona na PremTech BV w 2015 roku

2017 – Nowa faza wzrostu

PremTech jest coraz częściej postrzegany jako partner doradczy, co skutkuje ogromnym wzrostem. Oprócz własnej marki PremTech sprzedaje szereg marek własnych. Wysokiej jakości produkty PremTech w kurtce odpowiedniego klienta.

2018 – Rozwój systemów dla budownictwa

Systemy są opracowywane we współpracy z różnymi podmiotami. Koncepcja hermetycznego budynku i system (link do strony system uszczelniania połączeń) do wodoodpornego uszczelniania mokrych komórek są tego dobrymi przykładami.

2018 – Bardziej międzynarodowy charakter

Produkty PremTech zaczynają trafiać do takich krajów jak Austria, Szwecja, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Australia i Indie. W tym roku PremTech znajduje również swojego pierwszego dystrybutora za granicą. Te wydarzenia są sygnałem wyjściowym do dalszej ekspansji międzynarodowego wzrostu i realizacji międzynarodowych ambicji.

2019 – Rozbudowa o biuro w Enschede

W 2019 roku wielkość firmy znacznie wzrosła. Znaczna część pracowników pochodzi z Enschede, co oznacza, że ​​w lipcu tego roku zostanie otwarte biuro w Enschede. PremTech działa teraz z Woerden, gdzie odbywa się magazynowanie, finanse i dystrybucja. Oraz z Enschede, gdzie rozwój produktów, marketing i sprzedaż są ułatwione i zarządzane.

2020 – Nowa propozycja

W tym roku pracujemy nad nową propozycją dla marki PremTech. Po latach rozwoju przychodzi czas na refleksję i spojrzenie w przyszłość. Co oznacza PremTech i co jest wyjątkowego w PremTech. A Historia marki (link do strony łączymy) a impulsem do nowego wyglądu jest wynik, który przygotowuje firmę na przyszłość. Łączymy się… na wszystkich poziomach.

2021 – Nowa identyfikacja wizualna

Podjęto kolejny krok. Logo PremTech i kompletny styl domu są przerabiane, aby lepiej dopasować się do podstawowych wartości firmy i nowej propozycji. Opracowywane jest nowe logo. Kropla składająca się z trzech kropli, które łączą się w jedną, która doskonale odzwierciedla podstawowe kompetencje organizacji. Nowy sklep internetowy zostanie uruchomiony pod koniec kwietnia, a wszystkie produkty otrzymają również nowy wygląd. Od czystej bieli do czerni z wyraźnymi oznaczeniami kolorów dla różnych grup produktów. Treść pozostaje taka sama, najwyższej jakości do jakiej klient jest przyzwyczajony, wygląd jest tylko dostosowany do treści.

2022 – Powstanie PremTech International

Aby lepiej zagwarantować (międzynarodowy) wzrost, w tym roku zostanie powołana firma PremTech International BV. PremTech International BV jest teraz właścicielem marki PremTech. Z nowej spółki operacyjnej organizowanych jest wiele działań zorientowanych wewnętrznie, takich jak produkcja, zarządzanie produktami, zakupy i marketing. PremTech BV jest od teraz oficjalnym dystrybutorem PremTech International BV na rynek holenderski.

Przyszłość – Rozwój na arenie międzynarodowej przy zachowaniu podstawowych wartości

Przyziemna, przyziemna organizacja z produktami wysokiej jakości pozostanie PremTech. Klient jest na pierwszym miejscu, a my wspólnie dochodzimy do najlepszego rozwiązania problemu. Ale rozwój organizacji trwa ponad granicami. Stają się tam również ważnym graczem i tworzy się przestrzeń wewnętrzna, aby jeszcze lepiej obsługiwać rynek międzynarodowy. Rynek koncentruje się na budownictwie, przemyśle, kolejnictwie i motoryzacji.